Saturday, March 2, 2013

2013

...di sini aku berada pada satu titik yang baru dengan suasana yang baru ,persekitaran yang baru ,rakan yang baru bos yang baru ..yang pasti semuanya terbaru dan mengharap sesuatu yang tebaik...bermulanya satu episod kerjaya yang baru..dengan suasana tempat kerja yang harmoni ..yang pasti nya inilah yang aku doa dan harapkan di sepanjang kehidupan aku....bersyukur kehadrat illahi kerana doa aku selama ini telahpun termakbul.yang pastinya semoga kesihatan aku selalu baik untuk aku menempuh hari yang mendatang dan mugo aku dapat bekerja dengan tenang mencari sdikit rezeki yang halal untuk anak dan isteri ......ya allah engkau berikanlah aku dan keluarga ku taufik dan hidayah untuk menepuh liku liku hidup yang penuh pancaroba ini...berikanlah daku kesabaran dalan aku menenpuh kehidupan berumahtangga dan berkeluarga....pada penghujung tahu lepas kami sekeluaga telah kehilangan ayahanda tercinta ...moga roh ayah aman di sana bersama golongan orang yang beriman..amin.

No comments:

Post a Comment