Friday, December 4, 2009

ini gambar birtday anak aku yang sulung































ini adalah gambar masa hari lahir anak sulung akuyang ke 9 tahun.kami menjemput semua rakan rakan sekerja dan jiran tetangga di kampung selehong utara iaitu rumah yang baru aku beli tahun lepas dan aku naiki pada bulan 7 2009'rumah ni tak la luas sangat pun tapi cukup la untuk kami berteduh 5 beranak walaupun kecil tapi rumah ini rumah kami itu yang penting.jiran2kami di sini semuanya okay dan satu kepala.kata orang tua jiran sepakat menbawa berkat'harap akan berkekalan selamanya insyaalah.tapi...masaalah kami di sini adalah tentang perparitan yang tak di selenggara dengan betul oleh pemaju ini menyebabkan berlakunya takungan air apabila tiba musim tenkujuh atau musim hujan.walaupun tidak menegelamkan rumah.. tapi cukup membuatkan nyamuk aedes bertelor dan ini dapat mengundang bahaya kepada penduduk setempat okay takat ni dah la aku nak melalut aku bukannya pandai sangat pun menulis baru nak belajar tulis blog(buah cempedak di luar pagar ambil galah tolong jolokkan .saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan)

3 comments:

  1. bulan depan ada lagi brthday anak??
    klas blog demo...

    ReplyDelete
  2. tak da dah..baru belajar zul banyak lagi hok tak tahu

    ReplyDelete
  3. Makin bnyak blajar, makin masih bnyak yg belum tau. Dah lari tajuk ceritanya, merangkumi smua, dr birtdau sapai ker masalah parit. Report kat TV3 jerrr..

    ReplyDelete