Friday, December 4, 2009

Mr Admin


This is the person who teach me ho to blogging
Ni adik aku yang sekarang ni dok ngaji kat unikl dia ni la yang banyak ajar aku tentang asas komputer dan internet kerana dia juga la aku datang minat untuk mengenali apa itu komputer kalu tidak buta kayu la aku tentang dunia it sekarang ni dia ni mudah baso ikut suroh 'ore tua kato mudah baso sene kiro'untuk kesempatan ini aku ucap timo kasih banyok banyok(timo kasi daun keladi klu bleh ajar la lagi)dia ni punya kepala otak ok gak main tngok jer orang buat dah boleh buat okay cukup la tu klu aku puji banyak banyak nanti naik melambung la plak

1 comment:

  1. Yeah, so practical.
    Pujian sebenar-benar puji adalh dgn hati mulus e-class. Kalau dpt bagi adiah lagi class bro, angkat new vaio notebook, ada branx?

    ReplyDelete